woensdag 21 september 2016

Toets WO thema 1: Welkom in mijn leven !

Thema 1 van WO is klaar !!
Dat wil natuurlijk zeggen dat de toets er aan komt.
Deze staat gepland op woensdag 28 september.

Hoe moet ik nu aan de slag?

1. Lees de tekst in het bronnenboek helemaal opnieuw.
2. Zorg dat je de woorden uit de lijst begrijpt en kan uitleggen in jouw eigen woorden.
3. Neem de studiewijzer op pag. 16 in werkbundel erbij en kijk goed wat verwacht wordt.
    - nr. 1 - 5 moet je kennen.
       Dat wil zeggen dat je het moet begrijpen en dan
      enkele keren pzeggen, opschrijven, tekenen, ...
      tot ik het uit mijn hoofd ken.
      Dat wil zeggen: ik kan het opschrijven of zeggen zonder hulp.
    - nr 6 - 7 moet je kunnen.
      Dat wil zeggen dat je het vooral moet begrijpen.
      Dat wil zeggen: stel dat juf of meester iets vraagt dat
      daarop lijkt, dan kan ik dat oplossen.
4. Maak de oefentoets op de pc. Lukt dit niet thuis, geen paniek. We doen dit ook nog eens op school.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten